Treceți la conținutul principal

mecanismul elvetian si cordul romanesc 2!

Zorilă este animalul fantastic din basmele româneşti care se arată în zori.

  • "Nu făcu multă cale şi întâlni pe Zorilă, dară lui Zorilă nu prea îi da meşii a sta mult de vorbă, căci, zicea el, se duce după Miazănoapte, pe care o luase în goană." (citat din basmul poular românesc "Balaurul cel cu şapte capete") ... spune tanti wiki

curios, citind astea, asta seara am identificat poate doar dintr.un fel de joaca mai mult sau mai putin ne.vinovata, un personaj, real, din rutina zilnica, mitizat poate prin legarea de un nume asa vechi, greu, dificil de prizat, dar potrivit momentului, gandului, ideii.
so` l.am identificat pe prost, prostul povestilor de azi, care in criza dar nu numai sileste, siluieste, goleste de sens prin vocea/directiva/indicatia pretioasa data imperativ si aproape impersonal, doar suntem dispusi oricand, cu cat suntem mai cultivati, sa iertam monstrii si sa ne para rau de mizeria lor.

si cum nu as vrea sa nedreptatesc bunii, cuvintele lor pline, cum samburii de azi nu mai sunt, de la zorila am luat doar vulgul/spuma/supra.fata.. zorila
zorila da, trebuie sa facem asta nu de acum intr.o mie de ani, daca vorbim de drumuri, castelele, mine pana in fundul pamantului, ideii... nu!... azi trebuie sa sarbatorim deja, am zis!!

cum vine impostura asta, imposibilitatea intelectului mediu? pai simplu.. prostul, prostul care conduce si care are o lege a lui frica de alt prost, un prost mai prost decat el, prost a carui prostie el a inteles.o odata si de care s.a temut si pentru faptul asta trebuie ca minunea sa se produca instantaneu, si poate, de ce nu, cu cateva mici ajustari/tunning.uri chiar in avans cum in filme de succcess sau multi bani inventam lumi perfecte fara criminali, a caror crime le arestam in fasa!!

asadar prostul inoata, el face curentul si poate malurile. de ce? pentru ca a facut.o si bunicul lui, aici e putin cinism!! il asum

as rezuma cu ideea ca prostul in act de "creatie" urmareste dara de sudoare pe fruntea ciocanarului din rand/average si abia culoarea asta/izul incanta, satisface si da substanta si in egala masura sens si de ce nu directie demersului, desigur ancestral, vector al devenirii intr.o fetida incercare europeana!! si iarasi asum

legenda:
- nu am epuizat nimic din eleganta mecanismului elvetian
- am gasit un nume din multele, cordului romanesc (citind dintr.o lista de fiinte fabuloase)

si uite nu stiam Buburuza (gărgăriţa, lat. Coccinella septempunctata) are şapte puncte pe elitre... multumesc tanti wiki!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Aviatorilor colt cu Demetriade ... sau dupa amiaza de septembrie intr-un cartier cochet ... sau de ce n-o sa votez nici de data asta..

Dupa amiaza de septembrie. Cartier cochet. Un buletin va rog, ati trecut pe rosu. Eu schitand o grimasa in cotul gurii, zic: Pardon n-am vazut! M-am uitat in ambele parti, nu trecea nimeni si am trecut. Sunt doar doi pasi si s-a facut si verde chiar cand treceam. Un buletin va rog, nu m-ati vazut? Nu! Daca m-ati fi vazut ati mai fi trecut? Cred ca nu! Nu spune nimic. Pesemne ca era raspunsul corect!? O sa primiti un avertisment, bombane mai departe, deja scriind date de pe CI-ul pe care l-a infipt profesionist in partea de sus a mapei ca pe un semn de carte, in formularul dedicat. Ma rog nu-i treaba mea, iti faci meseria, zic. Mi se pare totusi ca faci exces de zel. De cand ne tutuim, intreaba pedant? Pai nu te-ai prezentat ii zic! Agent Xyz Alexandru spune reparand eroarea. Salut, Domnule Agent Alexandru, zic intorcand pedanteria! Termina rapid de completat formularul si mi-l intinde. Aici si aici! Semnez. Si ce sa fac cu asta, intreb? Nimic, imi raspunde, e

te cautam!

foreshadow.. or the watchers of the sky

in fact we all pay with time and we pay in full.. why people love other people I heard just the other day.. a day i loved by the vanilla frame, the light, the foam cloud with funny shapes, the salty and simple scent of a woman, the unimpaired colour of the sky.. order is some king of enslavement, pay day a bit of potential anarchy.. time is not money after all, and if we pay in time imagine.. imagine all the people.. imagine the derivatives on that we might be the piggy banks and.. how about the change on everything.. how about that.. about the tag on love for you..