Treceți la conținutul principal

de la How to Steal a Million la Skyfall

sunt atat de in sfere diferite aceste doua povesti/capturi de ecran incat alaturarea, chiar intr.o incercare de comparatie, imi pare acum o bizarerie. am sa incerc totusi sa imi amintesc de ce alaturarea.
so`..
how to steel a million.. o poveste delicata, copilareasca in intamplare si incercare, mi.a trezit sentimentele unei muzici bune, vechi, bine facuta si in culori multe dar toate, toate, toate potrivite.. de la rosu la violet.
un sentiment asemanator mi l.a lasat intr.un alt plan oricum the thomas crown affair, insa daca aici este cumva un joc pus in scena cu pricepere in how to steal este arta si talent si poate inca ceva, ochii copilului ar putea vedea altfel..
so`
skyfall.. o poveste de`a dreptul bizara. Lasand la o parte cele stiute cumva, aventuri ale agentului double o seven, desi mai asezata, storyoara este seaca si nu satisface defel retina de asta data a adultului.. Daca ar fi fost inca o peveste in serie, in acelasi stil fantezist dar asezat gen roger moore as fi inteles sau acceptat.o mai usor, insa asa frizand aproape la minuta absurdul unei realitati totusi de bun simt, mi se pare o pelicula cel putin rau intentionata cu starea mea si timpul petrecut pentru vizionare..

asa ca zic daca visam sa visam frumos!..
si daca furam sa furam inimile si daca falsificam/defalsificam sentimentele sa o facem la lumanarea visului mai degraba decat in lumina eternului perfect!
asta era visul, nici visele astea nu mai sunt ce erau odata sau poate ca insomniile cu timpul iau locul somnului plin de vise.. poate ca da!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Aviatorilor colt cu Demetriade ... sau dupa amiaza de septembrie intr-un cartier cochet ... sau de ce n-o sa votez nici de data asta..

Dupa amiaza de septembrie. Cartier cochet. Un buletin va rog, ati trecut pe rosu. Eu schitand o grimasa in cotul gurii, zic: Pardon n-am vazut! M-am uitat in ambele parti, nu trecea nimeni si am trecut. Sunt doar doi pasi si s-a facut si verde chiar cand treceam. Un buletin va rog, nu m-ati vazut? Nu! Daca m-ati fi vazut ati mai fi trecut? Cred ca nu! Nu spune nimic. Pesemne ca era raspunsul corect!? O sa primiti un avertisment, bombane mai departe, deja scriind date de pe CI-ul pe care l-a infipt profesionist in partea de sus a mapei ca pe un semn de carte, in formularul dedicat. Ma rog nu-i treaba mea, iti faci meseria, zic. Mi se pare totusi ca faci exces de zel. De cand ne tutuim, intreaba pedant? Pai nu te-ai prezentat ii zic! Agent Xyz Alexandru spune reparand eroarea. Salut, Domnule Agent Alexandru, zic intorcand pedanteria! Termina rapid de completat formularul si mi-l intinde. Aici si aici! Semnez. Si ce sa fac cu asta, intreb? Nimic, imi raspunde, e

te cautam!

foreshadow.. or the watchers of the sky

in fact we all pay with time and we pay in full.. why people love other people I heard just the other day.. a day i loved by the vanilla frame, the light, the foam cloud with funny shapes, the salty and simple scent of a woman, the unimpaired colour of the sky.. order is some king of enslavement, pay day a bit of potential anarchy.. time is not money after all, and if we pay in time imagine.. imagine all the people.. imagine the derivatives on that we might be the piggy banks and.. how about the change on everything.. how about that.. about the tag on love for you..