Treceți la conținutul principal

Liebster oblige via Maya

m.am trezit cu un premiu in inbox.
il ofer (se pare ca e transmisibil) pentru ca mai trec cand si cand pe la voi.
detalii pe aici: http://dlmarius.blogspot.ro/2013/03/im-very-old-and-very-wrong.html
---


1.Cum iti golesti cosul de gunoi interior?
Mecanica este relativ simpla! Intr.un cos mai mare! Selectiv!

2.Cum iti manifesti bucuria?
Desi poate parea surprinzator si nepotrivit pe undeva, nu imi manifest decat in rare ozazii bucuria si asta doar cei care ma cunosc foarte bine observa.

3.Cum traiesti un esec?
Nu cunosc acest cuvant, consider ca orice esec este una dintre variantele de lucru, nu dintr.un optimism manifest ci simplu dintr.o dorinta de idee, deschidere si cunoastere.

4.Ce-ti vine sa faci cand nu mai poti?
Altceva si imediat! Asta nu inseamna ca duc la cosul de gunoi interior sau nu starea de fapt care a generat caderea de moment ci poate doar persistenta sentimentelor care testeaza toleranta mea la ceva.ul devenit povara, insa daca se intampla asta o fac metodic, bucata cu bucata si astfel activitatea "de curatenie de primavara" dureaza at timp le gasesc tuturor un loc, potrivit sau mai putin in pasii ce urmeaza inevitabil in ceva ce se numeste maine! (Sau poate ca sunt cu verzii!! :) )

5.Pana unde esti gata sa mergi pentru a obtine ceea ce-ti doresti?
Nu imi doresc prea multe, iar pentru cele ce mi le doresc nu trebuie sa mergi prea departe si de acolo (doar) ai aripi. Exista o limita de jos si una de sus, amandoua imi sunt in egala masura incomode si ca atare le ocolesc prin aceea ca trezesc gandurile in orice idee si in inefabilul lor croiesc cuvintelor intamplarea. Pentru a (obtine) gasi nu trebuie decat sa o aflu drumul in care dorinta, cu un alt fel pas (de mers), a facut popas.

6.Ce sentimente incerci cand esti nevoit sa le explici ceva parintilor tai?
Intotdeauna am incercat sa fac in asa fel incat sa inteleaga pentru ei! Si asta mi se intampla tot mai des cu toti ceilalti, nu pentru ca ar fi o varianta buna ci doar pentru ca pare mai potrivita oricarei intamplari sociale. Cine are urechi si le foloseste aude, iar cine are si nu o face aude in egala masura insa nu ia in seama si mai simpla viata este asa. Nu comentez handicapul!

7.Care sunt cele trei lucruri bune pe care le-ai facut azi?
Pai unul ar fi aceste cuvinte!
Un al doilea ar fi faptul ca regasind placerea descoperirii lucrurilor noi incep sa cred din nou in mine, desi incep in egala masura sa mi confirme, a cata oara, multe din cele rele gasite in oameni de.a lungul timpului. (E bine ca macar contabilitatea asta pare neschimbata!)
Ultimul ar fi (as fi ramas la doua daca ar fi lipsit numarul, insa nu lipseste) ca venind mai tarziu acasa am tot privit spre cer sa incerc a ghici stele, contelatii, galaxii, chiar cu riscul de a calca gresit/stramb/alaturi sper sa nu uit a repeta exercitiul!

8.Pentru ce te-ai dat jos din pat azi?
Pentru a face un miliard, evident, din speculatii in futures si in swap de dobanzi intr.o moneda forte, cu tact, intuitie si eleganta.

9.Care sunt cele trei obiceiuri care iti aduc inapoi buna dispozitie?
Desi poate nu s.ar ghici sau miza pe asta nu am tabieturi! Buna dispozitie mi.o pot pastra doar cautarea (in sine, ca act pana sa se transforma in oboseala din obsesie), inefabilul (pentru ca am inteles cumva si timpul si pretul cuvintelor) si intamplarea.

10.Ce parere ai despre buchetele de florile care au atasat un pliculet cu praf alb ce trebuie adaugat in apa din vaza?
Nu stiam ca exista asa ceva! Cautand aflu ca exista si cu toate astea nu prea stiu ce sa cred, nu vreau sa ma intorc din nou la oameni!
"
Care sunt conditiile de intretinere ale unui buchet de flori?
-are atasat un pliculet de conservant, adaugat in 1/2l de apa.
-rezistenta prelungita a florilor presupune schimbarea apei zilnic.
-apoi, cu cat tija unei flori este mai scurta si are mai putine frunze,
cu atat floarea rezista mai mult.
-va recomandam sa asezati florile departe de sursa de caldura sau de lumina.
-taiati periodic cozile cu un cutit/cutter (nu cu foarfeca) intr-un unghi de 45 grade
la cca 2-3 cm de baza.
"
Cred ca mai este o varianta mai simpla si mai complicata in acelasi timp intretinerea in ambient si chair sub cerul liber, parca in gradina!

11.Care sunt cele trei calitati si cele trei puncte slabe ale femeii romance?
Nu cred ca asocierea "femeii romance" este corecta si nici genul, iar numarul este pur intamplator in fraza. Ca atare raspund cu niste cuvinte staine asa.. http://2justuntitled.blogspot.ro/2009/11/miam-amintit-de-un-joc-cu-procentele.html

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Aviatorilor colt cu Demetriade ... sau dupa amiaza de septembrie intr-un cartier cochet ... sau de ce n-o sa votez nici de data asta..

Dupa amiaza de septembrie. Cartier cochet. Un buletin va rog, ati trecut pe rosu. Eu schitand o grimasa in cotul gurii, zic: Pardon n-am vazut! M-am uitat in ambele parti, nu trecea nimeni si am trecut. Sunt doar doi pasi si s-a facut si verde chiar cand treceam. Un buletin va rog, nu m-ati vazut? Nu! Daca m-ati fi vazut ati mai fi trecut? Cred ca nu! Nu spune nimic. Pesemne ca era raspunsul corect!? O sa primiti un avertisment, bombane mai departe, deja scriind date de pe CI-ul pe care l-a infipt profesionist in partea de sus a mapei ca pe un semn de carte, in formularul dedicat. Ma rog nu-i treaba mea, iti faci meseria, zic. Mi se pare totusi ca faci exces de zel. De cand ne tutuim, intreaba pedant? Pai nu te-ai prezentat ii zic! Agent Xyz Alexandru spune reparand eroarea. Salut, Domnule Agent Alexandru, zic intorcand pedanteria! Termina rapid de completat formularul si mi-l intinde. Aici si aici! Semnez. Si ce sa fac cu asta, intreb? Nimic, imi raspunde, e

te cautam!

words..

bucati de vis.. intamplari intr.un univers imaterial.. in care cresc iarba si aseaza roua.. intamplari intr.o lume deschisa, rasturnata, efemera.. bucati de suflet intr.un gand etern, manuscris pe tablite de lut, de metal, pe ziduri in intuneric, sub ere.. apuse.. apus.. rasarit.. sunete pentru timp, aripi pentru noptile sub luna si stele.. bucati de vis.. intamplari in pleoapele tale, fire in parul tau moale, sfios ametist pe obraz, dianei sangerie prada.. bucati de vis.. soapte in limbi uitate, atat de usoare precum adierile de vant in casa vantului cand amesteca furtuna cu anotimpul linistii.. peste marile albastre panza.. inalta, diafana, in culoarea diminetii, ramasa dupa ultimul soare si dupa ultima luna, cu toate anotimpurile la un loc, peste varste, dincolo de eroi, cu zeii toti imbatati de timp si indestulati de intinderea intelepciunii, devenita rece, stearpa.. singuratate.. bucati de vis.. soapte uitate, devenite imbratisari mute, transformate in povesti de la inceput