Treceți la conținutul principal

.. exercitii de naivitate

e târziu şi sunt raze de lună..
amestecate-n ochiul obosit
atinse-ntâi de geana fără vină
într-un solz miezului nopţii..

roadele toate găsesc florii de lotus
zgomotul parcă ucis de un înger
aduc o tristă-nvelire-n durerea aripei
ce adie raze de humă obrazului nopţii..

alung paşii pe-alea întinsă departe
nici.cum zăpada nu-mi răspunde sub paşi/cu urme
nu se lasă învinsă unui surd alfabet cuprins de-un potrivnic jocsecundei dezvelită-n crude potriviri de nume
amare-i sunt limba, cuvântul, sărutul pelin ce-aşterne peste noapte..
noaptea îi desface de şoapte tăcerea
scăpat de-necul inimii în văpaia colţilor firii
.. pe-un mal răscolit nisipul aşteptării
..
cu nisipul aşteptării începe o moarte şi o înviere să-i pârguie fruntea cu-o parte de vină cu-o parte de umbră şi poate-i o parte prinţului risipitor pentru care nu se taie viţelul cel mare, nu se desfundă butoiul de-un timp pereche.. partea sa vândută şi dată săracilor, săracilor de vise..

..
.. a nins, a nins
în sufletul meu a.prins o urmă de regret
a troieni clipei îndurare
.. de mult şi mult
n-am mai atins veşnicia cu un sunet profan, nu n-am mai atins-o
se poate să fi atins unghia mea o coardă fără sunet, o coardă de lut.. se poate
.. să-ncep drumul în oase în ciuda aripei
încinse peste toată tristeţea.. rămasă
.. amintirile ca pomi desfrunziţi să-mi dislege sângelui nade, curios aruncate împotriva trăitorilor în nadă(e).. şi poate în coada urieşei balene albe

dă-mi un înţeles celor pe care le-am uitat în drumul spre tine.. numele tău e iubito, spune-mi.. uitare?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Aviatorilor colt cu Demetriade ... sau dupa amiaza de septembrie intr-un cartier cochet ... sau de ce n-o sa votez nici de data asta..

Dupa amiaza de septembrie. Cartier cochet. Un buletin va rog, ati trecut pe rosu. Eu schitand o grimasa in cotul gurii, zic: Pardon n-am vazut! M-am uitat in ambele parti, nu trecea nimeni si am trecut. Sunt doar doi pasi si s-a facut si verde chiar cand treceam. Un buletin va rog, nu m-ati vazut? Nu! Daca m-ati fi vazut ati mai fi trecut? Cred ca nu! Nu spune nimic. Pesemne ca era raspunsul corect!? O sa primiti un avertisment, bombane mai departe, deja scriind date de pe CI-ul pe care l-a infipt profesionist in partea de sus a mapei ca pe un semn de carte, in formularul dedicat. Ma rog nu-i treaba mea, iti faci meseria, zic. Mi se pare totusi ca faci exces de zel. De cand ne tutuim, intreaba pedant? Pai nu te-ai prezentat ii zic! Agent Xyz Alexandru spune reparand eroarea. Salut, Domnule Agent Alexandru, zic intorcand pedanteria! Termina rapid de completat formularul si mi-l intinde. Aici si aici! Semnez. Si ce sa fac cu asta, intreb? Nimic, imi raspunde, e

te cautam!

foreshadow.. or the watchers of the sky

in fact we all pay with time and we pay in full.. why people love other people I heard just the other day.. a day i loved by the vanilla frame, the light, the foam cloud with funny shapes, the salty and simple scent of a woman, the unimpaired colour of the sky.. order is some king of enslavement, pay day a bit of potential anarchy.. time is not money after all, and if we pay in time imagine.. imagine all the people.. imagine the derivatives on that we might be the piggy banks and.. how about the change on everything.. how about that.. about the tag on love for you..