Treceți la conținutul principal

Aviatorilor colt cu Demetriade ... ziua II, ziua III ... sau de ce n-o sa votez nici de data asta

Ziua II, ziua III, timpul dedicat dezlegarii dilemei, timpul "detaliilor, detaliilor, neimportante, neimportante, oricum mai putin spumoase", s-a dovedit a fi cel putin la fel de spumos si de memorabil.

Sistemul nu a inghitit atat de repede informatia contraventionala, asa ca Domnisoara ghiseu ridica din umeri si ma invita in alta zi, dar in care!?
Dupa cate zile macina sistemul informatia, nu pare a sti, dar are solutia: Incercati la ghiseul numarul, imediat de la intrare.

Bun, sa gasim Biroul cu raspunsul la intrebare.
Buna ziua. Asteptati aici?
Buna ziua. Da!
Multumesc.
Ma asez pe banca. Astept. Astept. Intru.
Buna ziua! Am o problema. Urmatoarea, in detalii restranse.
Intreb: Cand sa vin sa-mi zica sistemul ce si cum? Rapunsul intarzie. Presimt ca va fi: Nu stiu! Intreb: Sa vin joi? Nu stiu, asteptati la audienta cu Domnul comisar!
Intreb: Alexandru? Domnisoara Relatii cu Publicul zice sec... si ma gandesc, ok, poate n-a prins poanta, aici ar trebui sa mai lucrez, se intampla, e mai draguta decat Domnisoara ghiseu, dar desigur in exercitiul functiunii.. Nu!
Puteti face plangere! Da, dar nu multumesc!
Asteptati putin afara va rog.
Ies. Atept. Intru.

Buna ziua.
Buna ziua, un buletin va rog!
L-am mai dat acum doua zile unui Agent al Dvs.
Detaliile sunt detalii de data asta.
Comisarul priveste crucis copia pv de parca ar fi un test Rorschach, sau ceva si raspunde, dupa parerea mea cam devreme: Este un avertisment. Este bifat aici.
Pai tocmai ce v-am spus ca Agentul, cu detector de merit pe geana a spus ca nu merit asa ceva si dupa ce a corectat numele strazii l-a hocus-pocus-at in pedepsa.
Vreau sa stiu ce este ca sa stiu ce sa fac.
La cald 021.. doream sa plang purtarea sa, aici la Sediul cu Agenti, dar poate sistemul va spune cum e cu hartia Rorschach.
Domnul Comisar Zeus trimite Hermesul barbos sa aduca raspuns degraba. Astept pe hol. Raspunsul nu intarzie. Hermesul barbos, vizibil jenat (auzise povestea si intarise verdictul Comisar) Nu este avertisment! Zic: Corectie, a fost avertisment, nu mai este!
Bun. Multumesc. Amount sau jumatate, intreb? Amount este jumatate. Aaaa, ok. Multumesc.

Ziua decurge molcom.
Oprirea comandata Impozite, etc.

Nu pot sa incasez, nu este nicio suma! Aici, aici, indic figura geometrica! Amount, amount! Platesc!
Eu nu incasez!
Va inteleg perfect, Multumesc!

021.. Buna ziua. Buna ziua.
Problem. Detalii restranse si rezumatul din sediul cu Agenti. Da? Maine? Voi veni!

Ziua decisiva.
Buna ziua. Buna ziua. Am venit ieri. Problem. Doamna ghiseu cu primar nu vrea si pace, dar nici Doamna cec nu stie ce este cu testul Rorschach.
Astept pana rezolvati! Nu plec!

Aici este o scena draguta. Hermes tranteste telefonul, telefonul de birou al, Domnisoarei relatii cu publicul, la pamant. S-a impiedicat de fir. Zeus lipseste.


Hol. Astept.
Mergeti va rog in cladirea veche. Vin indicatiile. Ma asteapta o colega a Domnisoarei Relatii cu publicul acolo, inca si mai draguta. Da, cea mai draguta din poveste, Ileana pesemne. Buna ziua.
Buna ziua. Intrati aici va rog.

Buna ziua. Sef serviciu Agenti!
"A_l_l_a_h_u a_k_b_a_r!" o fi potrivit, sau "c_a_r_a_c_a_l va suna cunoscut?" o fi. Evident Buna ziua, este folosit: Buna ziua. Contravenient!

Inmanez hartia.
Trebuie sa reiau povestea. O reiau.
Inteleg, dar daca nu depuneti plangere nu se poate face nimic.
Precizez: Nu vreau sa depun plangere. Deja mi-am compromis cateva zile cu aceste plimbari. Vreau sa platesc. Nu pot.
Telefon. Discutie. Amount. Semnatura. Stampila.

Imi cer eu scuze pentru situatie, spune Sef Serviciu Agenti.
Sunt oarecum contrariat, raspund: Conteaza asta! Multumesc.
Strangere de mana.

Finalul aventurii este la Doamna ghiseu cu primar.

Un pamflet in cateva ganduri pentru toate personajele candidate:

Si poate ca vom avea mai multe Romanii, pe bune, una pentru fiecare dintre jucatorii toamna-iarna.

Daca mai sunteti, doamnelor si domnilor, ma scuz respectuos, n-am vazut, n-am vazut !!

:) :) :)

P.S.

Cred ca uneori ne dorim prea mult sa traim intr-o tara normala intr-o tara anormala.
Pe undeva a fost un rol asumat, ca de actor aspirant poate, pe o scena concreta.
Candva treceam prin culesele Nationalului si incercam un sentiment interesant ca al unui actor trecut din scena in decor, tragand in piept aromele amestecate ale teatrului, fie el in costume asezate, in colturi ascunse, in replici de scena ratacite in soapte, in decor...
Am incercat un sentiment de remake hollywood-ian prost, foarte prost, zilele astea.
Dar ce poti face, regizorul ne pune in roluri si roluri, uneori chiar de agent :) :) :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Aviatorilor colt cu Demetriade ... sau dupa amiaza de septembrie intr-un cartier cochet ... sau de ce n-o sa votez nici de data asta..

Dupa amiaza de septembrie. Cartier cochet. Un buletin va rog, ati trecut pe rosu. Eu schitand o grimasa in cotul gurii, zic: Pardon n-am vazut! M-am uitat in ambele parti, nu trecea nimeni si am trecut. Sunt doar doi pasi si s-a facut si verde chiar cand treceam. Un buletin va rog, nu m-ati vazut? Nu! Daca m-ati fi vazut ati mai fi trecut? Cred ca nu! Nu spune nimic. Pesemne ca era raspunsul corect!? O sa primiti un avertisment, bombane mai departe, deja scriind date de pe CI-ul pe care l-a infipt profesionist in partea de sus a mapei ca pe un semn de carte, in formularul dedicat. Ma rog nu-i treaba mea, iti faci meseria, zic. Mi se pare totusi ca faci exces de zel. De cand ne tutuim, intreaba pedant? Pai nu te-ai prezentat ii zic! Agent Xyz Alexandru spune reparand eroarea. Salut, Domnule Agent Alexandru, zic intorcand pedanteria! Termina rapid de completat formularul si mi-l intinde. Aici si aici! Semnez. Si ce sa fac cu asta, intreb? Nimic, imi raspunde, e

te cautam!

foreshadow.. or the watchers of the sky

in fact we all pay with time and we pay in full.. why people love other people I heard just the other day.. a day i loved by the vanilla frame, the light, the foam cloud with funny shapes, the salty and simple scent of a woman, the unimpaired colour of the sky.. order is some king of enslavement, pay day a bit of potential anarchy.. time is not money after all, and if we pay in time imagine.. imagine all the people.. imagine the derivatives on that we might be the piggy banks and.. how about the change on everything.. how about that.. about the tag on love for you..